niedziela, 14 kwietnia 2013

Podsumowanie Tygodniówki III


OGRANICZENIA:
  • kontynuować ograniczanie komputera do 1,5 h (nie licząc ćwiczeń, nauki i oglądania filmów)
  • zero słodyczy!
  • nie spać w dzień !!! (tylko we wtorek i środę spałam po godzinie, więc jest to znaczny postęp!)
  • tylko jeden odcinek serialu ("Pamiętniki Carrie")
ANGIELSKI:
  • obejrzeć "Dziewiąte wrota" i  "Searching for Sugar Man" z angielskimi napisami
  • przeczytać i opracować dwa rozdziały z "GMM"
  • nauczyć się słówek z działów: nauka i technika, przyroda oraz przestępczość 
  • powtórzyć ostatnie zagadnienia z gramatyki
  • wysłuchać 3 rozdziałów audiobooka "Anne of Green Gables"
  • przetłumaczyć piosenkę
SZKOŁA
  • biologia: powtórzyć całą ewolucję
  • fizyka: powtórzyć kinematykę i hydrostatykę
  • oddać projekt z francuskiego
  • być przygotowaną na każdą lekcję
INNE
  • rozpocząć kolejną książkę (zaczęłam, a nawet skończyłam i wzięłam się za kolejną ;))
  • wyjść gdzieś ze znajomymi 
  • znaleźć i kupić odpowiedni zeszyt do dodatkowego angielskiego
  • codziennie nakładać odżywkę na paznokcie
  • zrobić coś nowego
  • załatwić sprawy związane z wakacyjnymi wyjazdami
  • pójść na rower/rolki (jeśli pogoda w weekend będzie ładna)
  • kolejne dwie godziny porządkowania komputera (zakładki!) (porządkowałam go nawet więcej i to nie tylko "od środka", ale również na zewnątrz, wliczając to żmudne szorowanie klawiatury szczoteczką do zębów)
Zrobione: 19
Niezrobione: 3


W tym tygodniu poszło mi wyjątkowo dobrze. Nie dość, że wykonałam prawie całą tygodniówkę (już w piątek!), to jeszcze zrobiłam dużo niezapisanych tu rzeczy, a to wszystko przy nawale nauki i zajęć każdego dnia. Czyż to nie wspaniale? A udało mi się to dzięki słońcu, które wreszcie postanowiło się pokazać i sprawiło, że mam dużo więcej energii i zapału :)

Chociaż bardzo chciałabym się tu pochwalić wszystkim, co udało mi się zrobić w ciągu ostatnich 7 dni, to muszę to zachować dla siebie, bo czas wracać do nauki. Musicie mi uwierzyć na słowo, że ten tydzień to jeden wielki krok w przód!

1 komentarz:

  1. Muszę sobie zacząć planować tydzień w ten sposób. Dzięki za inspirację!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...