niedziela, 7 kwietnia 2013

Podsumowanie Tygodniówki II




WISIELCE:
  • zadzwonić do banku
  • załatwić wszystkie papiery do BwK
  • uzupełnić plan 6MO
NAUKA:
  • geografia: powtórzyć materiał z płyty pierwszej
  • chemia:  powtórzyć działy 6&7 oraz nauczyć się działu 10
  • biologia: powtórzyć roślinki
 ANGIELSKI:
  • obejrzeć  "Cry-Baby" i "Co gryzie Gilberta Grape'a" z angielskimi napisami
  • przerobić jeden rozdział ze słownictwa do FCE
  • przeczytać i opracować 2 rozdziały z "GMM"
FRANCUSKI: 
  • powtórzyć słownictwo z zakupów i ubrań
  • codziennie słuchać jakichś francuskich piosenek (Sans attendre <3)
OGRANICZENIA:
  • tylko 2 odcinki seriali
  • maksymalnie 1,5 godziny korzystania z komputera dziennie (nie licząc ćwiczeń i oglądania filmów) /w wyjątkiem poniedziałku/
  • zero słodyczy i fast-foodów
  • nie spać w dzień!!!
INNE:
  • dokończyć "Panią Bovary"
  • być "na tak"! (więcej TUTAJ)
  • poświęcić 2 godziny na porządkowanie komputera
Fioletowy - zrobione / pomarańczowy - zaczęte / czerwone - niezrobione

Zrobione: 12
Zaczęte: 2
Niezrobione: 4
 

Nie mogę powiedzieć, żeby ta tygodniówka była jakaś szczególnie ambitna, ale ileż mi sprawiła kłopotu! Całą sobotę i niedzielę przesiedziałam przy biurku, dając sobie jedynie chwile wytchnienia przy książce, żeby wywiązać się z postawionych sobie obietnic i przygotować się na przyszły tydzień. Cieszę się, że przynajmniej odkryłam Technikę Pomodoro, dzięki której się nie dekoncentrowałam i dałam sobie radę ze wszystkim (no, prawie).

W tym tygodniu mówię stanowcze "nie!" popołudniowym drzemkom, żeby znowu nie musiała robić wszystkiego na sam koniec tygodnia.

Z niecierpliwością czekam na długi weekend, bo, chociaż mój kalendarz już jest najeżony terminami sprawdzianów na maj, to mam nadzieję, że będę już wtedy bez żadnych "wisielców" dydnających nad głową i skutecznie demotywujących do działania ;)

Ps. Zastanawiam się nad wydrukowaniem i powieszeniem powyższego obrazka nad biurkiem :) Przydałaby mi się tylko inna wersja kolorystyczna.


1 komentarz:

  1. http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/ Tutaj możesz sobie sama zrobić własnego "keep calm'a" :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...