poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie Tygodniówki I

ANGIELSKI:

  • Obejrzeć jeden film z angielskimi napisami
  • Przeczytać i pracować dwa rozdziały "George's Marvellous Medicine"
  • Przerobić jeden rozdział podręcznika do FCE (słownictwo)
  • Powtórzyć wybrane idiomy
FRANCUSKI:
  • Nauczyć się ostatniego rozdziału z podręcznika
  • Dokończyć poziom A2 na busuu (w ramach powtórzenia wiadomości)
  • 2 razy przeczytać mój własny słowniczek (również w ramach powtórki)
ORGANIZACJA:
  • uzupełnić wszystko z ostatnich 3 tygodni do szkoły
  • poświęcić 3 godziny na porządkowanie komputera
  • zadzwonić wreszcie do banku i załatwić sprawy związane z kontem
  • załatwić wszystkie papiery do BwK
  • uporządkować wszystkie luźno latające po podręcznikach kartki
INNE:
  • przeczytać "Panią Bovary" (nie dotarłam nawet do połowy :( )
  • napisać 4 notki na bloga
  • obejrzeć 3 filmy - klasyki
  • uzupełnić plan 6MO
  • nauczyć się korzystać z Remember The Milk

Fioletowy - zrobione / pomarańczowy - zaczęte / czerwone - niezrobione

Zrobione: 10
Zaczęte: 2 
Niezrobione: 5

Nie udało mi się wykonać wszystkiego, ale jestem nawet zadowolona z wyników. Przynajmniej wiem, co zrobiłam źle -  nie zaczęłam od początku tygodnia. W tym tygodniu biorę się do pracy już od poniedziałku, czyli od dzisiaj!

Jak Wam mija Lany Poniedziałek? Zostałyście już oblane (lub trafione śnieżką)? :D 

5 komentarzy:

  1. Piękna tygodniówka! I ile zrobione! :) Gratulacje:)
    Jakie filmy z klasyki obejrzałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nie na temat. Gratuluję tygodniówki ;)

    Gdzie widziałaś Nike Free Run 3+ w takim rozmiarze? :) Mam 40/40.5 i nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tych "Hot punch" nie ma nigdzie oprócz tzw Scam-websites, które w rzezcywistości nie istnieją i oszukują. Te buty są już z wielu podprzednich sezonów i nie są w sprzedaży :(

      Usuń
    2. Tym gdzie buty są 45$ nie ufam, bo słyszałam już opinie osób, które się nacięły i ani butów ani kasy nie ma. Niestety na Zelando nie ma, ale jak dopadnę w intersporci to wezmę od razu chociaż wątpię, że się pojawią ;(

      Usuń
  3. I tak dużo zrobiłaś! U mnie tygodniówki prezentują się trochę mizerniej. :(

    A w wyborze filmów zapraszam do mnie:
    http://inny-wymiar-filmow.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...